LÉPE A RYCHLE ROZHODOVAT
Business Navigation System představuje plně modulární systém, který pro vás navrhneme tak, aby zákazník využíval jen ty funkce a moduly, které skutečně potřebuje. Implementace systému probíhá v několika navazujících krocích.
1. krok
Již při první schůzce se snažíme zjistit konkrétní potřeby každého zákazníka. Cílem je vyhodnotit, zda námi nabízené řešení plně naplní vaše očekávání a požadavky, které na nový manažerský informační systém kladete.
V rámci prvotního kontaktu získáváme důležité informace, které využíváme při následné bezplatné prezentaci jednoho z našich vzorových odvětvových řešení (pro výrobu, automotive, strojírenství, dopravu či obchod). Je pro nás důležité zaměřit se na konkrétní oblasti vašich potřeb, ve kterých se naše odvětvové řešení překrývá a kde se můžeme lišit. Po prezentaci a zodpovězení našich otázek jsme většinou schopni zpracovat rámcovou nabídku. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat, abychom vás o tom osobně přesvědčili.
2. krok
3. krok
Na základě výstupů z Navigačního workshopu zpracují experti INEKON SYSTEMS navigační koncepci (NK), která představuje základní zadávací dokument pro implementaci systému BNS. Obsahuje veškeré klíčové parametry navrhovaného systému po stránce datové i procesní.
4. krok
Postupy implementace systému BNS se opírají o zkušenosti z mnoha obdobných projektů realizovaných společností INEKON SYSTEMS. Na základě těchto zkušeností požadujeme aktivní zapojení odborných pracovníků objednatele (vedoucího projektu, garantů modulů a správy BNS) do projektu. Pouze v těchto případech mají uživatelé svůj systém plně pod kontrolou, rozumí struktuře a funkcím systému BNS a jsou schopni vlastními silami (nebo s podporou dodavatele) systém efektivně provozovat, dále rozvíjet a zdokonalovat. Na implementaci systému BNS se podílejí pod vedením projektového manažera naši zkušení business analytici a ETL specialisté.
Vlastní implementace zahrnuje přípravu dat z provozních systémů a jiných datových zdrojů, instalaci a úpravy vybraných modulů, individuální školení správy systému a uživatelů, či zvýšenou podporu uživatelů po náběhu do ostrého provozu.
LÉPE A RYCHLE ROZHODOVAT
Business Navigation System představuje plně modulární systém, který pro vás navrhneme tak, aby zákazník využíval jen ty funkce a moduly, které skutečně potřebuje. Implementace systému probíhá v několika navazujících krocích.
1. krok
Již při první schůzce se snažíme zjistit konkrétní potřeby každého zákazníka. Cílem je vyhodnotit, zda námi nabízené řešení plně naplní vaše očekávání a požadavky, které na nový manažerský informační systém kladete.
V rámci prvotního kontaktu získáváme důležité informace, které využíváme při následné bezplatné prezentaci jednoho z našich vzorových odvětvových řešení (pro výrobu, automotive, strojírenství, dopravu či obchod). Je pro nás důležité zaměřit se na konkrétní oblasti vašich potřeb, ve kterých se naše odvětvové řešení překrývá a kde se můžeme lišit. Po prezentaci a zodpovězení našich otázek jsme většinou schopni zpracovat rámcovou nabídku. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat, abychom vás o tom osobně přesvědčili.
2. krok
3. krok
Na základě výstupů z Navigačního workshopu zpracují experti INEKON SYSTEMS navigační koncepci (NK), která představuje základní zadávací dokument pro implementaci systému BNS. Obsahuje veškeré klíčové parametry navrhovaného systému po stránce datové i procesní.
4. krok
Postupy implementace systému BNS se opírají o zkušenosti z mnoha obdobných projektů realizovaných společností INEKON SYSTEMS. Na základě těchto zkušeností požadujeme aktivní zapojení odborných pracovníků objednatele (vedoucího projektu, garantů modulů a správy BNS) do projektu. Pouze v těchto případech mají uživatelé svůj systém plně pod kontrolou, rozumí struktuře a funkcím systému BNS a jsou schopni vlastními silami (nebo s podporou dodavatele) systém efektivně provozovat, dále rozvíjet a zdokonalovat. Na implementaci systému BNS se podílejí pod vedením projektového manažera naši zkušení business analytici a ETL specialisté.
Vlastní implementace zahrnuje přípravu dat z provozních systémů a jiných datových zdrojů, instalaci a úpravy vybraných modulů, individuální školení správy systému a uživatelů, či zvýšenou podporu uživatelů po náběhu do ostrého provozu.
LÉPE A RYCHLE ROZHODOVAT ZNAMENÁ BÝT ÚSPĚŠNÝ.
Přečtěte si novinky z oblasti finančního plánování a BI zpracování dat, ale i pozvánky na zajímavé akce a webináře. Inspirativní obsah vám zašleme maximálně 4x do roka.
Přečtěte si novinky z oblasti finančního plánování a BI zpracování dat, ale i pozvánky na zajímavé akce a webináře. Inspirativní obsah vám zašleme maximálně 4x do roka.
© 2023 INEKON SYSTEMS s.r.o., člen skupiny ABRA Holding, Jeremiášova 1422/7b, 155 00, Praha 13, Česká republika, IČO: 27252167. Informace o zpracování osobních údajů.