MODULE

Sales performance

Even planning and evaluating business results can be a quick and fun activity.

Success depends on context.

Companies that use the Sales Performance Module see it as something they owe their flexibility to and something that helps them keep up. Creating sales plans and analysing results have become a routine activity for them that does not delay. The projection of business management decisions is quick and can be created in as many variations as needed.

The Sales Performance module delivers:

  • Consistent development of sales plans and analysis of results in variations and using different planning approaches according to different product and customer breakdowns.
  • Driving to targets along the safest and most likely path. Continuous and variant plans can effectively deal with market uncertainties.
  • Automatic monitoring of deviations between sales targets and actual reality. Managers are thus informed in good time about deviations from the desired direction of development and navigated to update business steps.
  • Easily identify new business opportunities through multi-dimensional planning and a plastic view of sales performance.
  • Transparent sales management with great visibility into customer creditworthiness and sales channel effectiveness.
  • Tools that can be used to develop a balanced product portfolio and control regional development.

THE SALES PERFORMANCE MODULE WILL HELP TO ALWAYS BE AT LEAST ONE STEP AHEAD

THE SALES PERFORMANCE MODULE WILL HELP TO ALWAYS BE AT LEAST ONE STEP AHEAD

Rychlá rozhodnutí, která nevyčerpávají analytiky ani manažery, přinášejí úspěch a kontinuální rozvoj firmy.

Busines Navigation Game - studenti

Modul Prodejní výkonnost je příjemným pomocníkem obchodního útvaru. Odstraňuje zdlouhavou, často manuální a šedivou práci. Pestrost pohledů do ní vnáší prvek zábavy, ale především řadu možností, které mohou být pro další rozhodování naprosto zásadní. Poskytuje rovněž parametry, ze kterých se dají přehledně odvodit hlavní kritéria pro plánování napříč ostatními oblastmi manažerského řízení – tj. hospodářský výsledek, produktová a zákaznická ziskovost.

Modul Prodejní výkonnosti usnadní řízení produktového a zákaznického portfolia. Dokáže přispět k takovému mixu ve strukturách produktů, zákazníků, odpovědnosti, prodejních kanálů, teritorií apod., aby prodejní výkon mohl vykazovat maximální hodnoty.

Contact us

EN Napište mi “HH”

Newsletter

Read the latest news from financial planning and BI data processing, as well as invitations to interesting events and webinars. We will send you inspiring content a maximum of 4 times a year.

Newsletter

Read the latest news from financial planning and BI data processing, as well as invitations to interesting events and webinars. We will send you inspiring content a maximum of 4 times a year.

© 2023 INEKON SYSTEMS s.r.o., the member of the ABRA Holding group, Jeremiášova 1422/7b, 155 00, Praha 13, Czech Republic, IČO: 27252167. Processing of personal data policy.

Chci více informací / More information